مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-23حوادث

عطاری های کرمانشاه زیر ذره بین نظارت/ عرضه داروهای چاقی و لاغری ممنوع


رییس اتاق اصناف کرمانشاه از تشدید نظارت بر واحدهای عطاری خبر داد و گفت: عرضه هرگونه دارو و قرص غیرمجاز در عطاری ها تخلف است و با واحدهای متخلف برخورد جدی خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق اصناف کرمانشاه از تشدید نظارت بر واحدهای عطاری خبر داد و گفت: عرضه هرگونه دارو و قرص غیرمجاز در عطاری ها تخلف است و با واحدهای متخلف برخورد جدی خواهد شد.

رضا سلیم ساسانی در گفت و گو با ایسنا، از گشت مشترک اتاق اصناف کرمانشاه با همراهی نیروی انتظامی و پلیس اماکن برای نظارت بر واحدهای عطاری یاد کرد و ادامه داد: در قالب این طرح واحدهای عطاری شهرک کرناچی مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت.

وی با اشاره به کشف مقداری متادون و قرص های غیرمجاز چاقی و لاغری در این واحدهای عطاری، اظهار کرد: سه پرونده تخلف نیز برای این واحدها به دلیل تقلب و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تشکیل شد.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر واحدهای عطاری ادامه دار خواهد بود، عنوان کرد: این نظارت ها فقط به عطاری های کرناچی محدود نمی شود و عطاری های سایر نقاط شهر نیز زیر ذره بین معاونت غذا و دارو، اداره اماکن و بازرسی اصناف خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این واحدها به هیچ عنوان اجازه عرضه هیچگونه دارویی تحت عنوان کاهش و افزایش وزن، ترک مواد مخدر، داروی متادون و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطاری های کرمانشاه زیر ذره بین نظارت/ عرضه داروهای چاقی و لاغری ممنوع

عطاری های کرمانشاه زیر ذره بین نظارت/ عرضه داروهای چاقی و لاغری ممنوع