مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-09حوادث

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در آمل


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در شهرستان آمل در کمتر از یک ساعت خبر داد .

- سید جعفر ساداتی با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی از درگیری افرادی در یکی از خیابان های شهر آمل از شناسایی و دستگیری متهمان در کمتر از یک ساعت خبر داد.

وی افزود: پس از دریافت گزارشی مردمی از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری افرادی با سلاح گرم و سرد در یکی از خیابان های شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

معاون اجتماعی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پس از وقوع این درگیری که منجر به مجروح شدن یکی از این افراد شده بود، ماموران اقدامات عملیاتی را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

ساداتی در ادامه، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، با هدایت عملیاتی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، متهمان که دارای سابقه شرارت و درگیری در این شهرستان داشتند، شناسایی شدند .

ساداتی از دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش مورد نظر که با اقدامات خود موجب سلب آسایش عمومی شهروندان و نیز اخلال در نظم عمومی شده بودند در کمتر از یک ساعت خبر داد و گفت: در این عملیات یک قبضه اسلحه شکاری و سه قبضه سلاح سرد از خودروی متهمان کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در آمل

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در آمل