مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-13اجتماعي

30 محور روستایی در زنجان مسدود است


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از انسداد 30 محور روستایی به علت بارش برف خبر داد.

- جواد یوسفی در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت راه های ارتباطی استان، اظهار کرد: در اثر بارش های دو روز اخیر، راه ارتباطی بیش از 130 روستا در استان زنجان مسدود شده بود که با تلاش راهداران تاکنون 101 محور بازگشایی شده و اقدامات راهداری برای پاک سازی 30 راه روستایی باقی مانده، ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین راه های روستایی مسدود با 27 مورد مربوط به شهرستان ایجرود بود، ابراز کرد: تاکنون 23 محور روستایی در ایجرود، 22 محور در زنجان، 9 محور در ماهنشان، هشت محور در ابهر، دو محور در خرمدره و زنجان رود، چهار محور در طارم، هشت محور در سلطانیه و 25 محور در خدابنده بازگشایی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه دو محور زنجان ـ دندی و زنجان ـ تهم ـ چورزق نیز روز گذشته، 21 آبان ماه به دلیل بارش برف و وقوع کولاک شدید مسدود شده بود، عنوان کرد: این دو محور عصر دیروز بازگشایی شد.

این مسئول یادآور شد: پس از بارش برف یا وقوع کولاک، نیروهای راهداری ابتدا نسبت به پاک سازی محورهای شریانی و اصلی اقدام می کنند و پس از آن نوبت به محورهای فرعی و راه های روستایی می رسد، به همین دلیل پاک سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 محور روستایی در زنجان مسدود است

30 محور روستایی در زنجان مسدود است