مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 16:402021-11-18سياسي

تکمیل پروژه سد بلوبین تا پایان سال آینده


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور گفت: تکمیل پروژه سد بلوبین در استان زنجان تا پایان سال آینده به انجام می رسد.

- امیرحسین مدنی عصر امروز (27 آبان ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان ایجرود، اظهار کرد: بنا بر موقعیت های به وجود آمده، مشکلات متعددی در جامعه وجود دارد که نیازمند تلاش برای اصلاح آن است، به همین خاطر هدف از سفر به شهرستان ها، اجرای مصوبات است.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه سد بلوبین در استان زنجان تا پایان سال آینده به انجام می رسد، افزود: تعیین آب برای خط صنعت، تکمیل پروژه های مرکز بهداشت در سه روستای شهرستان ایجرود و تکمیل پروژه سالن آمفی تئاتر، از جمله مصوبات سفر به این شهرستان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اشتغال در چند وجه در مجموعه های موجود شهرستان فعال بوده که می توانند با توان بیشتری با حل مشکلات به راه خود ادامه دهند.

نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه، در رابطه با پروژه سد بلوبین، اظهار کرد: پروژه سد بلوبین 63 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تامین اعتبار، سال آینده این نقطه سد به آبگیری می رسد و با بهره گیری از تسهیلات می توان آب شرب روستاهای ایجرود را برای تکمیل پروژه سد تامین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه سد بلوبین تا پایان سال آینده

تکمیل پروژه سد بلوبین تا پایان سال آینده