مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 08:052022-01-08سياسي

شهرداری به آرامستان پل می زند/دخالتی در انتصابات نداریم


رییس شورای اسلامی شهر زنجان از احداث پل زیرگذر یا روگذر در مسیر آرامستان با همکاری قرارگاه خاتم خبر داد.

- منصور مرادلو، رییس شورای اسلامی شهر زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همانطور که قبلا هم اعلام شده بود، سیاست ما در شورا این است که در انتصابات دخالت نکنیم.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به انتخاب سرپرست شهرداری منطقه 2 افزود: شخص انتخابی هیچ انتصابی به شورا نداشته و قبلا هم سابقه سرپرستی داشته است.

وی با اشاره به اینکه وی در دوره های مختلف معاون شهرسازی منطقه بوده است، تصریح کرد: این شخص فردی بی حاشیه ای است و سرپرست شهرداری تا آمدن شهردار جدید وی را به عنوان سرپرست انتخاب کرده است.

مرادلو با بیان اینکه طبق گفته قبلی ما در انتصابات نقشی نداریم، ادامه داد: البته ممکن است مشورتهایی از شورا گرفته شود، ولی دخالتی در این کار نخواهیم داشت چون به دنبال بحث نظارت هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه به قرارداد شهرداری و شورا با قرارگاه خاتم هم اشاره کرد و گفت: احداث پارک هاشمی نژاد، خانه بوران، انجام طرح مطالعات ترافیکی و احداث زیرگذر و روگذار در معابر و محورهای دارای ترافیک بالا از جمله در مسیر آرامستان از همکاری هایی است که با قراراگاه خاتم انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری به آرامستان پل می زند/دخالتی در انتصابات نداریم

شهرداری به آرامستان پل می زند/دخالتی در انتصابات نداریم