مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:502022-01-11حوادث

حفاران غیرمجاز مسلح در شهرستان ایجرود دستگیر شدند


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: 3 حفار غیرمجاز مسلح در منطقه غیر ثبتی شهرستان ایجرود دستگیر شدند.

- ، سرهنگ حسینعلی فضلی با بیان اینکه 3 حفار غیرمجاز مسلح در منطقه غیر ثبتی شهرستان ایجرود دستگیر شدند، اظهار کرد: این 3 نفر به دنبال گزارش های مردمی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز از سوی عاملان حفاری غیرمجاز در این شهرستان، طی عملیاتی جامع نیروی یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان ایجرود و شهرستان زنجان با همکاری نیروی انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اظهار کرد: در این عملیات عاملان حفاری غیرمجاز که در حال حفاری برای کشف اموال تاریخی در منطقه غیر ثبتی شهرستان ایجرود بودند، دستگیر و ابزارآلات مورداستفاده آنان نیز ضبط شد.

فضلی افزود: افراد خاطی به همراه ابزارآلات و همراه با سلاح و فلزیاب ضبط شده به عنوان متهم به مراجع قضایی ارجاع داده شدند و مراحل قانونی برابر مقررات انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: هم استانی ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، می توانند مراتب را از طریق شماره تلفن 09662، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاران غیرمجاز مسلح در شهرستان ایجرود دستگیر شدند

حفاران غیرمجاز مسلح در شهرستان ایجرود دستگیر شدند