مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 07:272022-03-23ورزشي

«مغولستان» نقطه آغاز آزاد و فرنگی کاران ایران در سال جدید


تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان آغاز حضور در میادین رسمی خود در سال 1401 را با حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در مغولستان استارت خواهند زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سال 1401 برای کشتی ایران سال پر فراز و نشیب و سختی است.

میادین رسمی و بین المللی یکی پس از دیگری در تقویم برنامه های کشتی ایران قرار دارد که باید یک به یک در سطح آسیا و جهان در آن حضور یابد.

طبق برنامه رویدادهای مهم بین المللی در سال جدید، رقابتهای قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی آسیا به میزبانی شهر اولان باتور کشور مغولستان نخستین میدان رسمی در روزهای آغازین سال جدید است که ملی پوشان کشتی کشورمان باید اواخر فروردین ماه با حضور در این میدان، وارد کارزار سال 1401 شوند.

در همین راستا شاگردان پژمان درستکار و محمد بنا با توجه به پشت سر گذاشتن مراحل مختلف چرخه انتخابی، از اواسط اسفندماه سال گذشته وارد اردو شدند و نخستین دور تمرینات خود را تا پایان سال پشت سر گذاشتند.

آزاد و فرنگی کاران از امروز سوم فروردین ماه نیز دوباره به خانه کشتی بازمی گردند تا دومین اردوی خود را برگزار کنند و بزودی بعد از آخرین و سومین اردو راهی مغولستان شوند.

ضمن اینکه ملی پوشان کشتی ایران بعد از حضور در این میدان آسیایی باید به سرعت وارد فاز جدیدی از مراحل تجهیز و تمرین برای میدان بعدی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مغولستان» نقطه آغاز آزاد و فرنگی کاران ایران در سال جدید

«مغولستان» نقطه آغاز آزاد و فرنگی کاران ایران در سال جدید