مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 10:172022-03-30حوادث

توزیع تجهیزات تخصصی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای در 2 ماه آینده


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به تهیه لوازم انفرادی و تجهیزات تخصصی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای اشاره کرد و گفت: معاونت پشتیبانی هلال احمر در حال تامین و خرید کفش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهدی ولی پور در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای پاپایی در شهرستان ایجرود ضمن تبریک سال نو و خدا قوت به امدادگران، نجاتگران و همکاران هلال احمر اظهار کرد: تیم های عملیاتی با کمترین امکانات اما با روح بزرگ در پوشش حوادث مختلف خدمات شایسته ای به هموطنان ارائه می دهند.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: از زمانی که رییس جمعیت هلال احمر کشور منصوب شده اند تاکنون اتفاقات خوبی رقم خورده که بخشی از این موارد را شاهدیم و بخشی دیگر نیز به سرانجام می رسد که از جمله آن موضوع رفاه امدادگران و نجاتگران هلال احمر و تعیین تکلیف بکارگیری آنها در پایگاه های امداد و نجات جاده ای است.

وی با تاکید بر رایزنی برای بکارگیری نیروها در پایگاه ها تصریح کرد: در این خصوص نیاز هلال احمر به 23 هزار نیرو به سازمان های مربوطه اعلام شده است.

ولی پور به تهیه لوازم انفرادی و تجهیزات تخصصی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای اشاره کرد و گفت: معاونت پشتیبانی هلال احمر در حال تامین و خرید کفش، البسه و تجهیزات تخصصی کوهستان است که این اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع تجهیزات تخصصی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای در 2 ماه آینده

توزیع تجهیزات تخصصی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای در 2 ماه آینده