مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 12:222022-03-30حوادث

رایزنی برای تعیین تکلیف به کارگیری امدادگران در پایگاه های امداد و نجات


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از رایزنی برای تعیین تکلیف به کارگیری امدادگران در پایگاه های امداد و نجات این جمعیت خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از رایزنی برای تعیین تکلیف به کارگیری امدادگران در پایگاه های امداد و نجات این جمعیت خبر داد.

مهدی ولی پور ظهر امروز (10 فروردین ماه) در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای پاپایی در شهرستان ایجرود با بیان اینکه تیم های عملیاتی با کم ترین امکانات در پوشش حوادث مختلف خدمات شایسته ای به هم وطنان ارائه می دهند، اظهار کرد: از زمان تغییرات مدیریتی در هلال احمر تاکنون اتفاقات خوبی رقم خورده که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موضوع رفاه امدادگران و نجات گران هلال احمر و تعیین تکلیف به کارگیری آن ها در پایگاه های امداد و نجات جاده ای اشاره کرد.

وی با اشاره به موضوع تعیین تکلیف به کارگیری امدادگران در پایگاه های هلال احمر، عنوان کرد: در این خصوص رایزنی های مختلفی با سازمان های مربوطه انجام شده و نیازهای هلال احمر به 13 هزار نیرو اعلام شده است.

ولی پور به تهیه لوازم انفرادی و تجهیزات تخصصی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای اشاره کرد و ادامه داد: معاونت پشتیبانی هلال احمر در حال تامین و خرید کفش، البسه و تجهیزات تخصصی کوهستان است که این اقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای تعیین تکلیف به کارگیری امدادگران در پایگاه های امداد و نجات

رایزنی برای تعیین تکلیف به کارگیری امدادگران در پایگاه های امداد و نجات