مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 08:572022-03-31بين الملل

تبریک انصارالله یمن به فلسطینیان به خاطر عملیات بنی براک


جنبش انصارالله یمن عملیات قهرمانانه فلسطینیان در «بنی براک» و تمامی عملیات های شهادت طلبانه دیگر را تبریک گفته و خاطر نشان کرد که این عملیات های مستمر و روز افزون موید این است که اراضی اشغالی دیگر جای امنی برای غزه و اشغالگران نیست.

- تبریک انصارالله یمن به فلسطینیان به خاطر عملیات "بنی براک" جنبش انصارالله یمن عملیات قهرمانانه فلسطینیان در بنی براک و تمامی عملیات های شهادت طلبانه دیگر را تبریک گفته و خاطر نشان کرد که این عملیات های مستمر و روز افزون موید این است که اراضی اشغالی دیگر جای امنی برای غزه و اشغالگران نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، جنبش انصارالله یمن، عملیات بنی براک در شرق تل آویو را که منجر به کشته شدن 5 اسراییلی از جمله یک پلیس شد، تبریک گفت و آن را قهرمانانه توصیف کرد.

این جنبش همچنین بابت همه عملیات های فلسطینیان که رژیم صهیونیستی غاصب را به لرزه درآورده و موجودیت موقت او را متزلزل کرده تبریک گفت.

در بیانیه این جنبش آمده است: عملیات بنی براک و سایر عملیات ها موید این است که سرزمین های اشغالی فلسطین، جای امنی برای متجاوزان و اشغالگران نخواهد بود و مسیر مبارزه و جهاد ادامه دارد تا زمانی که وجب به وجب خاک فلسطین اشغالی آزاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک انصارالله یمن به فلسطینیان به خاطر عملیات بنی براک

تبریک انصارالله یمن به فلسطینیان به خاطر عملیات بنی براک