مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-20اجتماعي

آموزش مین زدایی لازم است همسو با دانش روز توسعه پیدا کند


لازم است همسو با دانش روز آموزش مین توسعه یافته و سطح آن ارتقا پیدا کند تا زمینه دستیابی به وسایل مدرن در این حوزه حاصل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر محمدرضا آشتیانی با حضور در مرکز مین زدایی وزارت دفاع گفت: لازم است همسو با دانش روز آموزش مین توسعه یافته و سطح آن ارتقا پیدا کند تا زمینه دستیابی به وسایل مدرن در این حوزه حاصل شود.

وی ادامه داد: کارکنان سلحشور فداکار این مرکز توانستند جهت پاکسازی مین های به جا مانده از دوران دفاع مقدس اقدامات ارزشمند و رشادت های وصف ناپذیری را ارائه نمایند و شرایط مناسب و ایمنی را برای زندگی و فعالیت های روزمره مرزنشینان کشور فراهم سازند.

وزیر دفاع با بیان اینکه هدف ما به صفر رساندن تلفات نیروهای مرکز و مردم ساکن در مناطق مین گذاری شده است افزود: برای توسعه و ارتقاء سطح آموزش و به کارگیری وسائل و تجهیزات کارآمد، استفاده بهینه از فناوری های پیشرفته به ویژه یافته های جدید علمی در حوزه الکترونیک ضروری است.

امیر آشتیانی در پایان این بازدید از مدیران، مهندسان، نیروهای فنی- تخصصی و کارکنان مرکز مین زدایی برای برنامه ریزی ها و اقدامات هدفمند و شایسته تقدیر و قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مین زدایی لازم است همسو با دانش روز توسعه پیدا کند

آموزش مین زدایی لازم است همسو با دانش روز توسعه پیدا کند