مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 19:222022-06-14سياسي

شمایی که انگ می زنید، خودتان قاچاقچی هستید


سعیدی در تذکر دیگری به رییس جمهور بیان کرد: آیا رواست که منطقه آزاد چابهار به عنوان پیشران توسعه مکران طی 6 ماه بدون مدیرعامل باشد حال اینکه قرار بود این بنگاه اقتصادی محرک اقتصاد ملی و فراملی بوده و اکنون حتی از پرداخت حقوق کارکنان خود بازمانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکر شفاهی گفت: بند (ت) تبصره یک ماده یک قانون جوانی جمعیت با روح قانون و منویات مقام معظم رهبری و اصل عدالت در تضاد است.

چگونه همه ملت ایران از مزایای این قانون بهره مند شوند اما مردم سربلند سیستان و بلوچستان از این نعمت بی بهره هستند؟ اکنون که طرح دو فوریتی حذف این تبصره در دستور مجلس قرار گرفته با رأی قاطع و انقلابی خود به آن، عدالت علوی را اجرایی کنید.

وی در تذکر دیگری به رییس جمهور بیان کرد: آیا رواست که منطقه آزاد چابهار به عنوان پیشران توسعه مکران طی 6 ماه بدون مدیرعامل باشد حال اینکه قرار بود این بنگاه اقتصادی محرک اقتصاد ملی و فراملی بوده و اکنون حتی از پرداخت حقوق کارکنان خود بازمانده است.

وزیر اقتصاد و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تا چه زمانی می خواهید فرصت سوزی کنید؟ سعیدی در تذکری به وزارت نفت، اظهار کرد: مسئولان تهران نشین فرافکنی نکنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمایی که انگ می زنید، خودتان قاچاقچی هستید

شمایی که انگ می زنید، خودتان قاچاقچی هستید