مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 06:572022-07-14پزشكي

آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در خوزستان


با توجه به شیوع سویه های جدید اُمیکرون در جهان، صدای آژیر های خطر افزایش ابتلا و مرگ و میر ناشی از این بیماری به گوش می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز خوزستان، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه استانی خوزستان گفت: با توجه به شیوع سویه های جدید اُمیکرون، افزایش ابتلا، بستری و مرگ و میر ناشی از آن، آمادگی لازم برای مقابله با آن را همانند موج های قبلی داریم.

محمدحسین سرمست با بیان اینکه خوزستان تاکنون در وضعیت سفید قرار نگرفته و از ماه های اخیر در وضعیت آبی و مطلوب قرار گرفتیم، افزود:، اما از دهم تیرماه امسال، شاهد افزایش مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و نمونه گیری کووید-19 هستیم.

وی با بیان اینکه نمونه گیری های انجام شده گویای افزایش موارد مثبت کرونا هستند، ادامه داد: این شرایط سبب شد آمادگی بیشتری برای مقابله با این بیماری و ارائه خدمات به افراد مبتلا و بستری ها بیشتر شود.

سرمست می گوید: با توجه به گذشت حدود 2 سال و نیم از شیوع کرونا، مردم همزیستی مسالمت آمیز با این بیماری را یاد گرفته اند و ترس و استرس از این بیماری کمتر شده است.

این مقام مسئول بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای افرادی که تاکنون به کووید-19 مبتلا نشده اند، تاکید و اضافه کرد: باید توجه کرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در خوزستان

آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در خوزستان