مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 12:222022-07-16سياسي

مطالبه آتش نشانان به حق است و باید عملیاتی شود/ زنجان کارگاه عمرانی شده است


رییس شورای اسلامی شهر زنجان ضمن تأکید بر ایجاد 10 ایستگاه آتش نشانی گفت: مطالبه آتش نشانان به حق است و باید عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو، رییس شورای اسلامی شهر زنجان در مراسم افتتاح ایستگاه هفتم آتش نشانی زنجان گفت: هرچه داریم به برکت ولایت و اهل بیت (ع) است و توکل به این بزرگان همواره راهگشا بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه برای ایجاد این ایستگاه زحمات زیادی کشیده شده است، افزود: البته زنجان به ایستگاهای بیشتری نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت زنجان بالای 500 هزار نفر است و باید حداقل 10 ایستگاه داشته باشد، تصریح کرد: همچنین شهرک پونک و گلشهر نیز با توجه به جمعیتی که دارند باید دو ایستگاه آتش نشانی داشته باشند.

مرادلو در ارتباط با مطالبه آتش نشانان در زمینه مسائل حقوقی و رفاهی و همچنین تجهیزات نیز گفت: مطالبه آتش نشانان به حق است و چیز اضافی از دولت و یا شهرداری نمی خواهند پس باید این اتفاق بیافتد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به کمبود تجهیزات ضروری، افزود: این باعث ناراحتی و تاسف است که شهری مثل کرج 10 نردبان داشته باشد و زنجان نداشته باشد، از آن طرف هم مجوز بلندمرتبه سازی بدهیم، الان اگر یک خادثه مثل متروپل رخ دهد، چه کار خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه آتش نشانان به حق است و باید عملیاتی شود/ زنجان کارگاه عمرانی شده است

مطالبه آتش نشانان به حق است و باید عملیاتی شود/ زنجان کارگاه عمرانی شده است