مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 10:472022-07-26اقتصادي

«تولدت مبارک» با موضوع ایده هایی برای جشن تولد کودکان به چاپ دوم رسید


چاپ دوم کتاب «تولدت مبارک» با موضوع ایده های برای جشن تولد کودکان با شمارگان 1000 جلد به قیمت 50 هزار تومان توسط نشر راه یار روانه بازار نشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چاپ دوم کتاب تولدت مبارک ؛ مجموعه ای از داستان ها و ایده های برگزاری جشن تولد برای بچه ها براساس خاطرات واقعی به همت خانه هم بازی و توسط انتشارات راه یار منتشر شد.

 در بخشی از معرفی این کتاب آمده است: یکی از موضوعات بحث برانگیز و مدنظر خانواده ها، تولد و چگونگی برگزاری جشن تولد است.

در حال حاضر، جشن تولد که نوعی دورهمی شاد و دوستانه و خانوادگی به حساب می آید، به بهانه ای برای به یادداشتن دیگران و به پدیده ای هویتی برای کودکان و بزرگسالان تبدیل شده است؛ ازاین رو، به دلیل اهمیتی که این مراسم از عجین شدنش با اغلب فرهنگ ها یافته است، باید برای چگونه برگزارکردن آن برنامه داشته باشیم تا کنشی اجتماعی و فرهنگی که می تواند سودمند باشد، به هویت فردی و اجتماعی ما آسیب نرساند.

سبک زندگی انقلابی برای بهبود و ارتقای این پدیده باید به جای نادیده انگاشتن آن، مسئله ها را به خوبی درک کند، آسیب ها را بشناسد، فرصت ها را دریابد و طرحی نو دراندازد.

با نگاه به ضعف ها و قوت های جشن تولدهای نامتناسب با فرهنگ بومی با حدود سیصد مادر ایرانی و غیرایرانی، مادران شهدای مدافع حرم و مادران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تولدت مبارک» با موضوع ایده هایی برای جشن تولد کودکان به چاپ دوم رسید

«تولدت مبارک» با موضوع ایده هایی برای جشن تولد کودکان به چاپ دوم رسید