مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 18:572022-08-02اقتصادي

بازدید دوره ای از سایت پتروشیمی زنجان


عضو هیأت عامل و معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی گفت: در جریان بازدید از طرح پتروشیمی زنجان از نزدیک در جریان روند فعالیت های این طرح بزرگ قرار گرفتیم و بنا داریم این بازدیدها را ادامه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا میرمحمدصادق  که در رأس هیأتی عالی رتبه از صندوق توسعه ملی به شهرستان ایجرود (محل اجرای طرح پتروشیمی) سفر کرده بود در تببین اهداف این هیأت از سفر اظهار کرد: این بازدیدها به صورت دوره ای انجام می شود تا گزارش های بی واسطه ای در کنار گزارش مشاور و پیمانکار از روند پیشرفت پروژه هایی که از منابع صندوق توسعه ملی تأمین مالی می شوند تهیه شود و در روند تصمیم گیری های بعدی مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیأت عامل و معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی با ابراز رضایت از نتایج بازدید خود و هیأت همراه گفت: سرعت گرفتن روند پروژه منوط به تامین تجهیزات و رفع گلو گاه هایی است که امیدواریم انجام آنها موجب سرعت گرفتن فعالیت عمرانی در جبهه های مختلف کاری شود.

شایان ذکر است، معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی را در این سفر غلامحسن تقی نتاج (عضو هیأت عامل و معاون اقتصادی)، رضا محمدی (مدیر قراردادها، پیگیری مطالبات و نظارت بر مصرف) و محمد محمدی (کارشناس امور قراردادها و وصول مطالبات صندوق توسعه ملی) همراهی می کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دوره ای از سایت پتروشیمی زنجان

بازدید دوره ای از سایت پتروشیمی زنجان