مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 17:522022-09-10حوادث

باند سرقت مسلحانه از کارگاه ها در خمینی شهر مهار شد


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 4 نفره ای که با استفاده سلاح گرم و سرد اقدام به سرقت از کارگاه های خصوصی در شهرستان خمینی شهر می کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین تُرکیان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت 2 نفر مبنی بر سرقت مسلحانه از کارگاه های خصوصی آن ها در شهرستان خمینی شهر موضوع با حساسیت ویژه ای ازسوی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان پیگیری شد.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و جمع آوری ادله جرم هویت اعضای باند 4 نفره ای که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورده و در اختیار تمامی رده های انتظامی قرار دادند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: جست وجو و رصد هوشمندانه متهمان ادامه داشت تا اینکه سرانجام تمامی اعضای این باند درحالی که در یک گله دانی پنهان شده بودند طی عملیاتی ضربتی توسط مأموران پلیس اطلاعات شهرستان خمینی شهر دستگیر شدند.

وی از کشف یک دستگاه اسلحه شکاری به همراه فشنگ های مربوطه، یک دستگاه شوکر برقی، یک عدد قمه، 4 عدد چاقو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در بازرسی از مخفی گاه متهمان خبر داد و بیان کرد: سارقان پس از دستگیری در اختیار پلیس آگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سرقت مسلحانه از کارگاه ها در خمینی شهر مهار شد

باند سرقت مسلحانه از کارگاه ها در خمینی شهر مهار شد