مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 21:472022-09-18سياسي

مسجد تراز انقلاب، چگونه باید باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، چاپ چهارم کتاب «مسجد رهبر» تاریخ شفاهی مسجد کرامت، از مساجد تأثیرگذار و کانون مبارزان انقلاب در شهر مشهد توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی عرصه نشر شد.

- چاپ چهارم کتاب مسجد رهبر تاریخ شفاهی مسجد کرامت، از مساجد تأثیرگذار و کانون مبارزان انقلاب در شهر مشهد توسط انتشارات راه یار منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، چاپ چهارم کتاب مسجد رهبر تاریخ شفاهی مسجد کرامت، از مساجد تأثیرگذار و کانون مبارزان انقلاب در شهر مشهد توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی عرصه نشر شد.

کتاب مسجد رهبر که چندی پیش، گزارشی است از شکل گیری و فعالیت های مسجد کرامت مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع).

این مسجد را که بعدها امام جماعتش، رهبر انقلاب اسلامی شد، می توان از جهات گوناگون نمونه ای ممتاز از الگوی فعالیت مسجدی در منظومه معرفتی آرمانی اسلام ناب معرفی کرد.

مسجد رهبر از یک سو این الگو را توضیح می دهد و از دیگر سو، مسیر رشد مشهد انقلابی را از چند دهه پیش از انقلاب اسلامی روشن می کند؛ مسیری که در آن، برخی دشواری ها و پیچیدگی های آمیختن سنت و روشن فکری، توده و نخبگان، دینداری و مبارزه آشکار شده است.

آیت الله خامنه ای، خودشان درباره حضورشان درباره مسجد کرامت در دهه 50 چنین می گویند: آن روز مسجد کرامت، بزرگ ترین مسجد شبستانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد تراز انقلاب، چگونه باید باشد

مسجد تراز انقلاب، چگونه باید باشد