مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 17:122022-10-18سياسي

«یک بغض و هزاران مشت» خاطرات مردمی از ایام شهادت حاج قاسم


کتاب «یک بغض و هزاران مشت»، خاطرات مردمی از روزهای شهادت حاج قاسم سلیمانی به قلم علیرضا اشرفی نسب توسط انتشارات «راه یار» روانه بازار نشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب یک بغض و هزاران مُشت ، خاطرات مردمی از روزهای شهادت حاج قاسم سلیمانی به قلم علیرضا اشرفی نسب توسط انتشارات راه یار روانه بازار نشر شد.

کتاب یک بغض و هزاران مشت حاصل صدها ساعت مصاحبه تلفنی، مجازی و حضوری به مدت ده روز در آستانه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم در شهرهای شیراز، تهران، اراک، مشهد، سمنان، تبریز، نطنز، اهواز، یزد، سبزوار و قم است.

دربخشی از کتاب می خوانیم: نه جنگ و جبهه را دیده بودند و نه علاقه ای به آن داشتند.

حجاب هم که بیشتر برایشان شوخی بود.

زمانی که رفتم سوریه، تیکه انداختند که چندگرفتی رفتی؟ یا چرا با آمریکا درمی افتین و چرا همه ش حرف از جنگ می زنین؟ حالا بعد از شهادت سردار زنگ می زدند و گریه می کردند که چرا کاری نمی کنین؟ چرا موشک نمی زنین؟ مگه خون حاج قاسم الکیه؟ کتاب یک بغض و هزاران مشت که تحقیق آن توسط جمعی از محققان تهیه کنند.

لازم به ذکر است هیرمان ، سردار گیله مردان ، شروه ای برای حبیب ، بر شانه های کارون ، سردار سربدارها ، حافظ دل ها ، یزله بر دجله ، سلیمانی ها و ابرقدرت خداست ، عناوین پیشین انتشارات راه یار هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک بغض و هزاران مشت» خاطرات مردمی از ایام شهادت حاج قاسم

«یک بغض و هزاران مشت» خاطرات مردمی از ایام شهادت حاج قاسم