مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:462022-11-04سياسي

کسانی که دم از رابطه با مجسمه ضد حقوق بشر می زنند یا جاهل هستند یا خائن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، ضمن تسلیت هفتمین روز شهادت جانسوز زائران حرم خواستاریم، افزود: وضعیت اغتشاش گران کاملا روشن شد و لازم است با این افراد برخورد جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه گاهی با بچه های مدرسه و دانشجویان مواجه هستیم که بر اثر اقدامات بیگانگان فریب خوردند، ادامه داد: اینجا تذکر و اصلاح جا دارد و باید همین مسیر را طی کنیم، یعنی آرامش خود را حفظ کرده صبوری کنیم و با آنها صحبت کنیم.

وی اضافه کرد: اما مماشات با افرادی که سلاح گرم و سرد دارند و به جان سربازان امنیت حمله می کنند جایز نیست، این گروه علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در جامعه و القای تضعیف امنیت جامعه، در زمین دشمن حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه مردم صف خود را از آشوبگران و اغتشاشگران جدا کردند و آنها از این ناراحت هستند، اظهار کرد: دشمنان به کمک وطن فروشان داخلی برای جبران عدم همکاری مردم با آشوب ها تلاش می کنند با این نوع خراب کاری ها، اقدامات خشن و ناهنجار و ذلیلی که فضای مجازی به آن می دهد وضعیت کشور را بحرانی قلمداد کنند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه با بعضی از کار ها، مردم یاد دهه 60 و جنایاتی که منافقین انجام دادند افتادند در این روزها، ادامه داد: الحمدلله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که دم از رابطه با مجسمه ضد حقوق بشر می زنند یا جاهل هستند یا خائن

کسانی که دم از رابطه با مجسمه ضد حقوق بشر می زنند یا جاهل هستند یا خائن