مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-11سياسي

عیادت معاون رییس جمهور از مجروحان بسیجی حوادث اخیر


معاون رییس جمهور ضمن عیادت از تعدادی از بسیجیانی که توسط اغتشاشگران با سلاح گرم و سرد و سنگ، مصدوم شده اند، ایثارگری آنان در صیانت از امنیت مردم را ستودنی و قابل تقدیر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی در دیدار با جمعی از بسیجیان گردان امام علی(ع) منطقه 18 که در جریان حوادث اخیر مجروح شده اند، با ابلاغ سلام رییس جمهور اظهارکرد: در حوادث اخیر تدبیر مسئولین این بوده که نهایت خویشتنداری و مدارا انجام شود تا صف اغتشاشگران از کسانی که دچار هیجان شده اند، جدا شود و در مقابل اغتشاشگران نیز خشونت حداکثری را در پیش گرفتند لذا تعداد زیادی از نیروهای انتظامی و بسیجیان مجروح و عده ای هم شهید شدند.

وی با تجلیل از روحیه رشادت و فداکاری بسیجیان در دوران دفاع مقدس و تمامی حوادث و فتنه های دشمنان در مقاطع مختلف، تاکید کرد: بسیجیان عزیز با حضور به موقع در صحنه، نقش مهمی در خنثی کردن فتنه های دشمنان و صیانت از امنیت مردم داشتند و همواره جان خود را به خطر انداختند تا به مردم آسیب نرسد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: نیروهای نظامی و بسیجیان غیور در دفاع از ارزش ها و آرمان های بلند انقلاب اسلامی در همه صحنه ها حضور فعال و تاثیر گذاری دارند و هرگز اجازه نخواهد داد که اغتشاشگران، بر اساس نقشه دشمنان ملت ایران، بتوانند کوچکترین خدشه ای در امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت معاون رییس جمهور از مجروحان بسیجی حوادث اخیر

عیادت معاون رییس جمهور از مجروحان بسیجی حوادث اخیر