مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 00:052022-11-13فرهنگي

نگاهمان به جنبش دانشجویی تهدیدمحور نباشد


محمدصادق شهبازی در نشست نقد کتاب «در میان سرخپوست ها» گفت: نهادهای امنیتی به خاطر نگاهشان به جنبش دانشجویی ضربه زده اند در حالی که نباید نگاه مان به جنبش دانشجویی تهدیدمحور باشد.

- محمدصادق شهبازی در نشست نقد کتاب در میان سرخپوست ها گفت: نهادهای امنیتی به خاطر نگاهشان به جنبش دانشجویی ضربه زده اند در حالی که نباید نگاه مان به جنبش دانشجویی تهدیدمحور باشد.

خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب_ فاطمه میرزاجعفری: کتاب در میان سرخپوست ها که تحقیق و تدوین آن برعهده احسان دهقانی و امین سردارآبادی بوده است به تازگی توسط انتشارات راه یار منتشر شده است.

این کتاب روایت سفر و حضور جنبش عدالت خواه در دهه 80 به کنفرانس بین المللی تغییرات آب و هوا و حقوق مادر زمین در بولیوی است.

این مجموعه شامل خاطراتی از هیئت اعزامی به همراه مقالات فکری است که به کمک آنها فضای آمریکای لاتین و نقش آنها را در مناسبات بین المللی نشان دهد و اشتراک ایران و کشورهای آمریکای لاتین را مطرح می کند.

فاطمه دلاوری، محمدصالح مفتاح، سید علی موسوی سه نفر از افرادی هستند که در این همایش حضور داشتند و به این سفر رفتند همچنین محمد صادق شهبازی به عنوان کسی که در جنبش عدالت خواه در حال فعالیت است زمینه این سفر را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهمان به جنبش دانشجویی تهدیدمحور نباشد

نگاهمان به جنبش دانشجویی تهدیدمحور نباشد