مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 13:502022-12-22سياسي

تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی ریشه اصلی ناامنی های اخیر است


معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی گفت: ریشه اصلی اغتشاشات و ناامنی های اخیر در تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی یا شبکه های ماهواره ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود فروتنی ظهر پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری تربت حیدریه اظهار کرد: ریشه اصلی اغتشاشات و ناامنی های اخیر در تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی یا شبکه های ماهواره ای است که تلاش داشتند اینگونه القا کنند نظام اسلامی از ابتدای تشکیل تاکنون هیچ خدمت درخشانی در هیچ عرصه ای برای مردم نداشته است.

معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی گفت: آشوب های اخیر و حضور برخی جوانان در این میدان، حاوی یک پیام مهم و آن این است که متأسفانه در تشخیص خدمات حکومت اسلامی دچار کوررنگی بوده و لذا نتوانستند سره از ناسره را به خوبی تشخیص بدهند.

وی گفت: البته بخشی از این مشکلات نیز بدان خاطر بود که مردم از خدماتی که نظام اسلامی برایشان انجام داده اند، بی خبر بودند.

حجت الاسلام فروتنی با بیان اینکه شایسته است مسؤولان در هر رده خدمات خود را صادقانه به مردم معرفی کنند، افزود: متأسفانه گاه شاهد بوده ایم که برخی مسؤولان به خصوص در فضاهای انتخاباتی، خدمات یکدیگر را زیر سوال برده و لذا مردم را نامید و بدتر اینکه همین اظهارات، مبنای تشخیص شهروندان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی ریشه اصلی ناامنی های اخیر است

تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی ریشه اصلی ناامنی های اخیر است