مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 11:302022-12-25ورزشي

تبعات جدایی روسیه از یوفا و پیوستن به AFC/ لطفا به باتلاق نروید!


اتحادیه فوتبال روسیه دو روز دیگر بحث مفصلی درباره پیوستن این اتحادیه به فوتبال آسیا و عضویت در AFC خواهد داشت اما بعضی از کارشناسان نسبت به این اتفاق هشدار داده اند.

- خبرگزاری مهر - گروه ورزش: بحث انتقال فوتبال روسیه از اروپا به آسیا این روزها به یکی از سوژه های اصلی رسانه های روس تبدیل شده است.

بعد از برگزاری جلسه کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال روسیه در هفته گذشته که در این خصوص بحث و بررسی صورت گرفت، الکساندر دیوکوف رییس این اتحادیه اعلام کرد یک نشست دیگر در روز سه شنبه (دو روز دیگر) برگزار خواهد شد تا نتیجه مذاکرات و بررسی ها به صورت رسمی مشخص بشود.

تمام تیم های فوتبال روسیه از اسفندماه سال گذشته و بعد از حمله نظامی این کشور به اوکراین، از سوی فیفا و یوفا از حضور در مسابقات بین المللی محروم شدند و تیم ملی روسیه هم از مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی 2022 قطر کنار گذاشته شد.

چرا روس ها برای جدایی از اتحادیه اروپا عجله دارند؟ این محرومیت باعث شد تا روس ها به فکر انتقال فوتبال خود به قاره آسیا بیافتند اما با جدی شدن این بحث، حالا صدای مخالفان و موافقان در روسیه نسبت به اجرای این طرح بالا رفته است.

عجله روس ها بابت تصمیم گیری و انتقال فوتبال خود به آسیا به این دلیل است که در صورت عدم ارائه درخواست خروج از اتحادیه فوتبال اروپا در زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات جدایی روسیه از یوفا و پیوستن به AFC/ لطفا به باتلاق نروید!

تبعات جدایی روسیه از یوفا و پیوستن به AFC/ لطفا به باتلاق نروید!