مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:152023-01-11سياسي

خزایی مطرح کرد: برنامه اجرایی، مالی و ساختار اداری و فنی توسعه مکران چیست؟


دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی با تاکید بر اهمیت مسایل امنیتی در این منطقه تصریح کرد: مکران توسعه یافته نقش مهمی در افزایش امنیت منطقه ایفا می کند و لزوما وقتی صحبت از امنیت می کنیم منظور تیر، - دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی با تاکید بر اهمیت مسایل امنیتی در این منطقه تصریح کرد: مکران توسعه یافته نقش مهمی در افزایش امنیت منطقه ایفا می کند و لزوما وقتی صحبت از امنیت می کنیم منظور تیر، تفنگ، جنگ و دعوا نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خزایی دبیر کل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی در چهارمین نشست برگزاری همایش ملی توسعه سواحل مکران که به همت اندیشکده دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق (ع) و با همکاری شورای راهبردی روابط خارجی برگزار شد، گفت: در فرهنگ رفتاری و مالی و سیاسی مساله مکران بسیار حساس و مهم است.

در پنجاه سال گذشته بیش از شش هفت هزار میلیارد تومان هزینه کردیم برای این منطقه اما این رقم برای توسعه آن بسیار پایین است.

اولین زنگ توجه و خطر برای منطقه مکران در برنامه توسعه ششم توسط مقام معظم رهبری به دولت ابلاغ شد، اما از سال 88 تا امروز چه اتفاق مثبت افتاده است؟ وی گفت که پاسخ به برخی سوالات بسیار مهم است از جمله اینکه توسعه این منطقه چقدر منابع مالی نیاز دارد؟ برنامه اجرایی، مالی و ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزایی مطرح کرد: برنامه اجرایی، مالی و ساختار اداری و فنی توسعه مکران چیست؟

خزایی مطرح کرد: برنامه اجرایی، مالی و ساختار اداری و فنی توسعه مکران چیست؟