مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 19:202023-01-24سياسي

اقدامات پروژه بین المللی مین زدایی در خوزستان بررسی می شود


کارشناس آلودگی تسلیحاتی کمیته بین المللی صلیب سرخ با بیان اینکه این کمیته در کشورهای متاثر از این آلودگی ها فعالیت می کند، ابراز امیدواری کرد که با موثر بودن آگاهی سازی ها در سطح جامعه شاهد تلفات انسانی در این مساله نباشیم.

- ایسنا/خوزستان کارشناس آلودگی تسلیحاتی کمیته بین المللی صلیب سرخ با بیان اینکه این کمیته در کشورهای متاثر از این آلودگی ها فعالیت می کند، ابراز امیدواری کرد که با موثر بودن آگاهی سازی ها در سطح جامعه شاهد تلفات انسانی در این مساله نباشیم.

براندا لورل در نشستی که به منظور پیشبرد اهداف پروژه مین زدایی در استان خوزستان با حضور مدیرعامل، معاون امداد و نجات و جمعی از کارشناسان هلال احمر خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان نخستین مقصد سفر به ایران برای بررسی آخرین اقدامات انجام شده در پروژه مین زدایی با توجه به پهناوری و اهمیت آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه کمیته صلیب سرخ در حال حاضر در کشورهای متاثر فعالیت می کند، افزود: از 17 سال پیش این پروژه در حال انجام است اما به دنبال کیفی سازی کار و ارزیابی اقدامات گذشته هستیم.

کارشناس آلودگی تسلیحاتی کمیته بین المللی صلیب سرخ در ادامه با تشکر از همراهی هلال احمر برای همراهی موثر در این پروژه ابراز امیدواری کرد که با موثر بودن این آگاهی سازی ها در سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پروژه بین المللی مین زدایی در خوزستان بررسی می شود

اقدامات پروژه بین المللی مین زدایی در خوزستان بررسی می شود