مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 07:252023-02-05ورزشي

56 پروژه عمرانی در زنجان در دست ساخت است


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه 56 پروژه عمرانی در حوزه ورزش در سراسر استان زنجان مراحل ساخت را طی می کند، گفت: از بین کُل پروژه های در دست ساخت، - جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: طرح های عمرانی آماده شده برای افتتاح در ایام الله دهه فجر امسال در حوزه طرح های ورزشی، شامل سه زمین چمن مصنوعی می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها را  35 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: در دهه فجر امسال، 3 زمین چمن مصنوعی در روستای خیرآباد و قلعه جوق شهرستان ماهنشان و روستای گلابر شهرستان ایجرود افتتاح می شود.

بازرگان با بیان اینکه 56 پروژه عمرانی در حوزه ورزش در سراسر استان زنجان  مراحل ساخت را طی می کند، گفت: از بین کُل پروژه های در دست ساخت، 18 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد است.

وی توزیع طرح های عمرانی حوزه ورزش را بر مبنای عدالت محوری در زیرساخت ها و ایجاد فرصت استفاده برابر همه مردم شریف استان از فضاها و امکانات ورزشی عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان زنجان گفت: با بهره برداری از این طرح های ورزشی در دهه فجر امسال، حدود 3 هزار و 300 هزار مترمربع به فضاهای ورزشی زنجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 پروژه عمرانی در زنجان در دست ساخت است

56 پروژه عمرانی در زنجان در دست ساخت است