در «کافه رسانه »های نمایشگاه چه خبر است؟مدیر اجرایی بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های ایران گفت: کافه رسانه های نمایشگاه فرصتی برای تعامل مخاطبان با انسان رسانه هاست. - مدیر اجرایی بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های ایران گفت: کافه رسانه های نمایشگاه فرصتی برای تعامل مخاطبان با انسان رسانه هاست. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان حامدمقدم، مدیر اجرایی بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در گفت وگو با ستاد خبری نمایشگاه راجع به کافه رسانه و حضور انسان رسانه ها در نمایشگاه گفت: با توجه به تغییر رویکرد نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های ایران به نمایشگاه رسانه های ایران و توجه بیشتر به رسانه های نوین، سه فضای اشتراکی کاربر محور به نام کافه رسانه برای حضور انسان رسانه ها و رسانه های کاربر محور در این دوره از نمایشگاه در نظر گرفتیم. وی ادامه داد: کافه رسانه 1 و کافه رسانه 2 (جمع سپاری رسانه ها) همچنین فضای اشتراکی و تعاملی برای ارتباط انسان رسانه ها با مخاطبان خود در نمایشگاه دایر است، این فضای اشتراکی برای انسان رسانه هایی است که علاقمند هستند در نمایشگاه شرکت و با مخاطبان خود تعامل داشته باشند و هیچ کدام از آنها به تنهایی غرفه ای در نمایشگاه ندارند. مدیر اجرایی بیست وچهارمین دوره نمایشگاه رسانه های ایران افزود: همه فعالان فضای مجازی و رسانه های انسان محور می توانند از فضاه برچسب ها: رسانه ها - رسانه - نمایشگاه - کافه - ایران - انسان - نمایشگاه مطبوعات |
آخرین اخبار سرویس: |