مطالب مرتبط:
انسان رسانه ها در کافه های رسانه نمایشگاه حضور می یابند
حضور انسان رسانه ها در کافه های رسانه نمایشگاه
در اولین روز از نمایشگاه مطبوعات امسال چه خبر بود؟
(ویدئو) حضور مقام ارشد حماس در نمایشگاه رسانه های ایران
تجربه کار رسانه ای برای کودکان در نمایشگاه رسانه های ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 11:252024-02-19سياسي

در «کافه رسانه »های نمایشگاه چه خبر است؟


مدیر اجرایی بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های ایران گفت: کافه رسانه های نمایشگاه فرصتی برای تعامل مخاطبان با انسان رسانه هاست.

- مدیر اجرایی بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های ایران گفت: کافه رسانه های نمایشگاه فرصتی برای تعامل مخاطبان با انسان رسانه هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان حامدمقدم، مدیر اجرایی بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در گفت وگو با ستاد خبری نمایشگاه راجع به کافه رسانه و حضور انسان رسانه ها در نمایشگاه گفت: با توجه به تغییر رویکرد نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های ایران به نمایشگاه رسانه های ایران و توجه بیشتر به رسانه های نوین، سه فضای اشتراکی کاربر محور به نام کافه رسانه برای حضور انسان رسانه ها و رسانه های کاربر محور در این دوره از نمایشگاه در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: کافه رسانه 1 و کافه رسانه 2 (جمع سپاری رسانه ها) همچنین فضای اشتراکی و تعاملی برای ارتباط انسان رسانه ها با مخاطبان خود در نمایشگاه دایر است، این فضای اشتراکی برای انسان رسانه هایی است که علاقمند هستند در نمایشگاه شرکت و با مخاطبان خود تعامل داشته باشند و هیچ کدام از آنها به تنهایی غرفه ای در نمایشگاه ندارند.

مدیر اجرایی بیست وچهارمین دوره نمایشگاه رسانه های ایران افزود: همه فعالان فضای مجازی و رسانه های انسان محور می توانند از فضاه


برچسب ها: رسانه ها - رسانه - نمایشگاه - کافه - ایران - انسان - نمایشگاه مطبوعات
آخرین اخبار سرویس:

در «کافه رسانه »های نمایشگاه چه خبر است؟

در «کافه رسانه »های نمایشگاه چه خبر است؟