مطالب مرتبط:
کلاهبرداری با عنوان آزادی زندانی!
کلاهبرداری برای آزادی یک زندانی!
کلاهبرداری برای آزادی یک زندانی!
کلاهبرداری 10 میلیاردی در پوشش آزادی زندانی در غرب تهران
کلاهبرداری میلیاردی در پوشش آزادی زندانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 21:152024-05-28حوادث

کلاهبرداری برای آزادی یک زندانی!


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و بازداشت فرد کلاهبرداری که در پوشش آزادی زندانی مبلغ 10 میلیارد ریال از شاکی گرفته بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ فضل الله سواری پور امروز (هشتم خرداد ماه) اظهار کرد: در بررسی پرونده شکایت فردی با موضوع تصاحب عنوان مامور دولت به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی غرب استان تهران، با بررسی پرونده و گرفتن اظهارات شاکی، پرونده به مرحله تازه ای وارد شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد، فرد کلاهبردار با معرفی خود به عنوان مامور عالی رتبه دولتی به دستگاه های قضایی و انتظامی برای آزادی یک زندانی که برادر شاکی بود، مبلغ 10 میلیارد ریال از شاکی کلاهبرداری کرده است.

سواری پور بیان کرد: با تداوم تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی و اقدامات تخصصی، مخفیگاه فرد کلاهبردار در شهر پرند رباط کریم شناسایی شد و در عملیاتی با هماهنگی قضایی، متهم دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاهش، یک رشته دستبند و تعدادی مهر انواع شرکت ها کشف شد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: فرد کلاهبردار بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد و برابر دستور بازپرس پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت.


برچسب ها: کلاهبردار - کلاهبرداری - پلیس آگاهی - غرب استان تهران - استان تهران - زندانی - پرونده
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری برای آزادی یک زندانی!

کلاهبرداری برای آزادی یک زندانی!