مطالب مرتبط:
مشارکت فراگیر مردم در انتخابات ریاست جمهوری رشد همگانی را رقم می زند/حضور مردم پای صندوق های رای قدرت و قوت نظام را افزایش خواهد داد
فلاحت پیشه: دخالت در امور شخصی مردم پررنگ ترین بن بست پیش روی پزشکیان است/ چهار تن از کاندیداها مسئول وضع موجود هستند/ انتقاد بر اساس اعداد و ارقام بهترین نوع جریان سازی است/ کشاندن مردم پای صندوق رأی به این راحتی ها نیست
اخلاقی: با حضور در پای صندوق های رای می توان اتفاقات خوبی در کشور رقم زد
وعده ، مردم را به پای صندوق ها نمی کشاند
معاون استاندار یزد: هیات های مذهبی برای تقویت اعتقادات مردم تلاش کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 14:402024-06-15سياسي

تمام تلاش را داریم که حضور مردم پای صندوق های رأی بیشتر شود


رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان، درباره مشارکت در انتخابات، گفت: دوست داریم مشارکت بالا برود و تمام تلاش را داریم که حضور مردم پای صندوق های رأی بیشتر شود.

- ایسنا/همدان رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان، درباره مشارکت در انتخابات، گفت: دوست داریم مشارکت بالا برود و تمام تلاش را داریم که حضور مردم پای صندوق های رأی بیشتر شود.

محمد ابراهیم الهی تبار شنبه 26 خرداد در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت درگذشت آیت الله رییسی و همراهانش، اظهارکرد: شهادت آیت الله رییسی باعث شد انتخابات زود هنگامی در عرصه ملی رقم بخورد.

الهی تبار با بیان اینکه ایران سرزمین بزرگ است، یادآور شد: ایران سختی های بزرگ و دوران بحرانی خاصی را گذرانده است اما مردم با صلابت ایستاده اند ما آمده ایم برای ایران.

زیبنده این مردم است که زندگی شرافتمندانه و مناسب داشته باشند.

وی با تأکید بر تقویت و استفاده از منابع انسانی در کشور، افزود: باید همت کنیم همه کسانی را که دل داده این کشور هستند و دلشان برای ایران می تپد، برای ماندگاری، سازندگی، پیشرفت و خوب بودن حال مردم، به کشور علاقمند کنیم.

به گفته وی، رزومه دکتر پزشکیان را همه می دانند، شخصیتی که معروفیت به سلامت دارد و یک عمل جراحی غیردولتی انجام نداده است به طوری که به هیچ وجه از ظرفی


برچسب ها: انتخابات - صندوق های رأی - ستاد انتخاباتی - آیت الله رییسی - حضور مردم - مسعود پزشکیان - مشارکت
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاش را داریم که حضور مردم پای صندوق های رأی بیشتر شود

تمام تلاش را داریم که حضور مردم پای صندوق های رأی بیشتر شود