مطالب مرتبط:
هدف دانشگاه علم و صنعت توسعه اکوسیستم فریلسنری در کشور است
ویدیو/ پژوهشگاه رویان؛ پیشگام در توسعه علم و فناوری
بحرینیان: حقایق کشور برای مسئولان ارشد، به درستی تشریح نمی شود/ ادعاهای بی پایه و اغواگری های دروغین ایران را به بیچارگی کشانده / منابع حیاتی و فرصت طلایی توسعه، از دست رفت! / هزاران مجوز بیهوده و میلیاردها دلار بر باد رفته / دموکراسی ظاهری، راهگشا نیست
حذف موانع توسعه صنعت گاز در دولت مردمی
ضرورت به کارگیری روش های جدید تامین مالی برای تحقق اهداف توسعه ای کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 14:352024-05-28سياسي

هدف دانشگاه علم و صنعت توسعه اکوسیستم فریلنسری در کشور است


عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ با بیان اینکه هر ایرانی می تواند یک فریلنسر باشد، گفت: افراد شاغل نیز می تواند کنار کار خود و در زمان آزاد فریلنسر نیز باشند، - عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ با بیان اینکه هر ایرانی می تواند یک فریلنسر باشد، گفت: افراد شاغل نیز می تواند کنار کار خود و در زمان آزاد فریلنسر نیز باشند، هدف دانشگاه علم و صنعت توسعه اکوسیستم فریلنسری در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین همایش آزادکاری (فریلنسری) با رویکرد توسعه اقتصاد دیجیتال و مشاغل آینده به همت دانشگاه علم و فرهنگ و حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری امروز در سالن همایش دانشگاه علم و فرهنگ در حال برگزاری است.

ترویج فرهنگ آزاد کاری فریلنسری به منظور توسعه اقتصاد دیجیتال کشور، شناسایی و بررسی اجزای زیست بوم و چالش های آزادکاری ایران جهت اجرایی شدن آیین نامه حمایت از آزادکاران و تعامل و انتقال تجربه میان فعالان این حوزه از اهداف اصلی این همایش یک روزه است.

سهیل دادخواه، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ در حاشیه این همایش و در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه همایش فریلنسری یا آزادکاری با هدف رویکرد توسعه اقتصاد دیجیتال برای اولین بار در کشور برگزار می شود، اظهار کرد: فریلنسری یک نوع سبک زندگی جدید و رو به توسعه است که زندگی و مشاغل آینده را تح


برچسب ها: دانشگاه علم و فرهنگ - فریلنسر - دانشگاه - عضو هیئت علمی دانشگاه - دانشگاه علم و صنعت - فرهنگ - آزاد
آخرین اخبار سرویس:

هدف دانشگاه علم و صنعت توسعه اکوسیستم فریلنسری در کشور است

هدف دانشگاه علم و صنعت توسعه اکوسیستم فریلنسری در کشور است