مطالب مرتبط:
حفظ اخلاقیات و خدمت به مردم؛ دو مؤلفه مهم در عرصه انتخابات
همسر رییسی و سید حسن نصرالله سخنرانان مراسم چهلم شهدای خدمت
باید به کسی رای بدهیم که خط خدمت شبانه روزی شهید رییسی را ادامه دهد
همسر رییسی و سید حسن نصرالله سخنرانان مراسم چهلم شهدای خدمت
اکران «مثل رییسی» همزمان با مراسم چهلم شهدای خدمت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 15:302024-06-26سياسي

رییسی و امیرعبداللهیان از گوهرهای عرصه های خدمت و میدان و دیپلماسی بودند


عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: رییسی و امیرعبداللهیان از گوهرهای عرصه های خدمت، میدان و دیپلماسی و مردم داری بودند.

مصوبات خوبی به دست رییس جمهور شهیدمان مصوب شد که آثار آن را دو سال بعد می توانیم در کشور شاهد باشیم و حتی برخی از کاندیداهای .

- عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: رییسی و امیرعبداللهیان از گوهرهای عرصه های خدمت، میدان و دیپلماسی و مردم داری بودند.

مصوبات خوبی به دست رییس جمهور شهیدمان مصوب شد که آثار آن را دو سال بعد می توانیم در کشور شاهد باشیم و حتی برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری به این مصوبات به عنوان برنامه های خود نیز استناد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقبال شاکری در مراسم بزرگداشت چهلمین روز عروج شهدای خدمت که در این دانشگاه برگزار شد، گفت 40 روز از این حادثه تاسف بار گذشته است و ما برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آماده می شویم.

شاکری با اشاره به روز هفتم تیر خاطر نشان کرد: ایام متعددی دست به دست هم دادند و امیدوارم تکمیل بدرقه شهدای خدمت، برگزاری انتخابات پرشکوه با مشارکت بزرگ مردمی در روز 8 تیر باشد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سابقه همکاری با شهید جمهور، یادآور شد: با شهید امیرعبداللهیان سابقه آشنایی 20 ساله در موضوعات مرتبط با مقاومت دارم.


برچسب ها: میدان و دیپلماسی - امیرعبداللهیان - دانشگاه صنعتی امیرکبیر - عضو هیات علمی دانشگاه - دانشگاه صنعتی - دیپلماسی - عضو هیات علمی
آخرین اخبار سرویس:

رییسی و امیرعبداللهیان از گوهرهای عرصه های خدمت و میدان و دیپلماسی بودند

رییسی و امیرعبداللهیان از گوهرهای عرصه های خدمت و میدان و دیپلماسی بودند