مطالب مرتبط:
سخنگوی دولت: نرخ رشد نقدینگی در دولت شهید رییسی نصف شد
سخنگوی دولت: نرخ رشد نقدینگی در دولت شهید رییسی نصف شد
نرخ رشد نقدینگی در دولت ‎شهید رییسی حدوداً نصف شد
واکنش سخنگوی دولت به سخنان پزشکیان/ نرخ رشد نقدینگی در دولت ‎شهید رییسی حدوداً نصف شد
اهمیت نقش بانوان در ساختار مدیریتی کشور/ رشد 2 برابری مدیران زن در دولت شهید رییسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 08:052024-07-02سياسي

رشد چشمگیر فضاهای آموزشی در دولت شهید رییسی


دولت شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در راستای تحقق عدالت آموزشی، گام های اساسی و بلندی را به منظور افزایش کیفیت آموزشی و تربیتی در سیستان و بلوچستان برداشته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دولت شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در راستای تحقق عدالت آموزشی، گام های اساسی و بلندی را به منظور افزایش کیفیت آموزشی و تربیتی در سیستان و بلوچستان برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیستان و بلوچستان پهناورترین استان کشور محسوب می شود و به لحاظ پهناوری و پراکندگی روستاها و مناطق شهری و نبود زیرساخت های اصلی مانند جاده در برخی نقاط صعب العبور بسیاری از دانش آموزان به مدرسه و فضاهای آموزشی دسترسی نداشتند.

در طول این سال ها این استان کمترین سرانه فضاهای آموزشی را در کشور دارا بود و اگر چه در سال های اخیر اقدامات خوبی برای توسعه فضاهای آموزشی انجام شده، اما با رشد فزاینده جمعیت دانش آموزی این اقدامات جوابگوی نیاز جمعیت دانش آموزی نیست و لازم بود تا مسئولان دست اندرکار توجه ویژه ای جهت توسعه فضاهای آموزشی در استان انجام دهند.

در این راستا با روی کار آمدن دولت سیزدهم توجه ویژه ای به این بخش در استان شد و با درک درست و منطقی از اهمیت و نقش آموزش وپرورش در دستیابی به توسعه همه جانبه و پایدار، بیشترین توجه را به دستگاه تعلیم و تربیت کشور داشته


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - فضاهای آموزشی - آموزشی - آیت الله سید ابراهیم رییسی - سید ابراهیم رییسی - بلوچستان - ابراهیم رییسی
آخرین اخبار سرویس:

رشد چشمگیر فضاهای آموزشی در دولت شهید رییسی

رشد چشمگیر فضاهای آموزشی در دولت شهید رییسی