مطالب مرتبط:
اما و اگرهای مصرف آهن در زنان
اما و اگرهای مصرف آهن در زنان
دعوت آکادمی اسکار از بیش از 480 هنرمند فعال سینمایی و فیلم ساز ایرانی
ویدئو| هدی زین العابدین 19 سال پیش در اولین فیلم سینمایی اش
دعوت آکادمی اسکار از بیش از 480 هنرمند فعال سینمایی و فیلم ساز ایرانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 15:252024-06-26فرهنگي

اما و اگرهای یک طرح پربحث سینمایی


چند روز قبل جزییات کارگروه سینمایی فرهنگ با اعلام اسامی پنج فیلم برای حمایت ویژه در اکران منتشر شد ولی به نظر می رسد اما و اگرهایی در جزییات و اجرایی شدن این طرح وجود دارد.

- چند روز قبل جزییات کارگروه سینمایی فرهنگ با اعلام اسامی پنج فیلم برای حمایت ویژه در اکران منتشر شد ولی به نظر می رسد اما و اگرهایی در جزییات و اجرایی شدن این طرح وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند هفته قبل محمد خزاعی - رییس سازمان سینمایی کشور - از راه اندازی گروه سینمایی فرهنگ در جهت حمایت جامع و قاعده مند اکران فیلم های فرهنگی در سراسر کشور خبر داد که در همان ابتدا با واکنش هایی متفاوت همراه شد بخصوص آنکه در نگاه اول کارکردی مشابه گروه سینمایی هنر و تجربه داشت.

در تشریح وظایف این گروه سینمایی هاشم میرزاخانی - مدیرعامل موسسه سینماشهر - که متولی اجرای آیین نامه این برنامه حمایتی معرفی شده است، در گفت وگویی با ایسنا با تاکید بر تمایز آن نسبت به گروه سینمایی هنر و تجربه بیان کرد: گروه سینمایی فرهنگ راهکاری برای رفع انتقادها به تسخیر گیشه توسط فیلم های کمدی و مهجور ماندن دیگر فیلم ها است.

براین اساس با پردیس های سینمایی با بیش از پنج سالن توافق شده که یک سالن خود را در اختیار نمایش آثار فرهنگی بگذارند تا اکران آن ها پس از چهار هفته (کف فروش) ادامه داشته باشد و


برچسب ها: سینمایی - اعلام اسامی - فرهنگ - گروه - حمایت - سازمان سینمایی کشور - رییس سازمان سینمایی
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای یک طرح پربحث سینمایی

اما و اگرهای یک طرح پربحث سینمایی