مطالب مرتبط:
شهردار: حضور شیرازی ها پای صندوق رای برگ زرینی دیگری در تاریخ انقلاب ثبت خواهد کرد
حضور رهبر معظم انقلاب پای صندوق رأی انتخابات ریاست جمهوری
امام جمعه ملایر: مردم با حضور پای صندوق های رأی، انقلاب را تأیید و حمایت می کنند
عکسی از برادر رهبر انقلاب در پای صندوق رأی
حضور رهبر انقلاب پای صندوق رای/ روز انتخابات روز نشاط و شادی برای ایرانیان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 23:352024-06-28سياسي

حضور نیشابوری ها پای صندوق رأی برگ زرینی دیگری در تاریخ انقلاب ثبت کرد


فرماندار نیشابور با اشاره به اهمیت مشارکت و حضور مردم در انتخابات گفت: مردم نیشابور با احساس مسئولیت و تکلیف، پای صندوق های چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری رأی آمده و با مشارکت خود، - ایسنا/خراسان رضوی فرماندار نیشابور با اشاره به اهمیت مشارکت و حضور مردم در انتخابات گفت: مردم نیشابور با احساس مسئولیت و تکلیف، پای صندوق های چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری رأی آمده و با مشارکت خود، برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت کردند.

مهدی دونده در گفت و گو با ایسنا گفت: شهرستان نیشابور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 7521 رأی اولی دارد که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از طریق اداره پست برای تمامی این عزیزان دعوت نامه ارسال شده است.

وی جمعیت این شهرستان را 423 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در شهرستان نیشابور 293 هزار نفر واجد شرایط شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

فرماندار نیشابور اظهار کرد: برای این دوره از انتخابات 277 شعبه اخذ رأی در شهرستان پیش بینی شده که از این تعداد 176 شعبه مربوط به شهر نیشابور بوده و 6 شعبه آن سیار و 171 شعبه دیگر نیز ثابت است.

وی همچنین از پیش بینی 121 شعبه روستایی که تعداد 22 شعبه آن ثابت و 79 شعبه دیگر سیار است خبر داد و افزود: حضور پرشور و حداکثری مردم نیشابور در پای صندوق های رأ


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - نیشابور - انتخابات - ریاست جمهوری - حضور مردم در انتخابات - فرماندار نیشابور
آخرین اخبار سرویس:

حضور نیشابوری ها پای صندوق رأی برگ زرینی دیگری در تاریخ انقلاب ثبت کرد

حضور نیشابوری ها پای صندوق رأی برگ زرینی دیگری در تاریخ انقلاب ثبت کرد