موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
عکس| تصاویری دیده نشده از هدیه تهرانی درحال کمک رسانی به زلزله زدگان بم
تخصیص 450 میلیون تومان وام به زلزله زدگان کاشمر
تخصیص 450 میلیون تومان وام به زلزله زدگان کاشمر+فیلم
آغاز عملیات احداث و تعمیر 3500 واحد خسارت دیده از زلزله در کاشمر
آواربرداری 120 واحد مسکونی متاثر از زلزله در کاشمر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 07:452024-06-25حوادث

روستاهای زلزله زده کاشمر نیازمند کمک خیرین


بر اساس آخرین گزارش ها، براثر وقوع زلزله 5 ریشتری سه شنبه 29 خرداد در شهرستان کاشمر، حدود 130 نفر مصدوم شده و متأسفانه 4 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

- 6 روز پس از این رویداد و با وجود چندین پس لرزه به گفته رییس ستاد بحران کاشمر، نیروهای امدادی و خدماتی با تمام توان در تلاش برای آواربرداری و تأمین نیازهای اضطراری زلزله زدگان هستند.

بر پایه این گزارش، به گفته فرماندار کاشمر، تلاش برای تهیه غذای مورد نیاز و ارسال کمک های حیاتی، همچنین طرح ریزی برای آواربرداری در دستور کار همه گروه های حاضر در میدان قرار دارد و در این خصوص نیز اقدام های قابل توجهی انجام شده است.

با این حال، زلزله کاشمر اگرچه رویداد تلخ و دردآوری است، اما بار دیگر شاهد همدلی و همیاری همه نهادها و مسئولان مدیریت بحران منطقه و حتی استان و کشور در میدان مواجهه با این رخداد هستیم.

کودکان از جمله گروه هایی هستند که در هنگام حادثه به ویژه بلایای طبیعی در معرض انواع خطر و مشکلات روحی و روانی قرار می گیرند و نیاز به توجه و رسیدگی بیشتر و گسترده تری دارند، تیم های سحر هلال احمر و بهزیستی هم از همان روز اول برای ایجاد روحیه در بین کودکان و اهالی مناطق زلزله زده وارد عمل شده و برنامه های مختلفی در دست اجرا دارند.


برچسب ها: کاشمر - آواربرداری - زلزله - نیروهای امدادی - نیاز - رویداد - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای زلزله زده کاشمر نیازمند کمک خیرین

روستاهای زلزله زده کاشمر نیازمند کمک خیرین