مطالب مرتبط:
کشف کارگاه باستانی تولید رنگ ارزشمند
کارگر خط تولید
پزشکیان: مردم با حضور پای صندوق رأی برای کشور، قدرت تولید کنند
کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا
تولید 400 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی در دستور کار وزارت صمت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 09:352024-06-23اقتصادي

تولید گیاهان دارویی، ثروت ساز است


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، از تولید 9590 تن انواع گیاهان دارویی در استان گیلان طی سال گذشته خبر داد و گفت: در تولید گیاه گل گاوزبان رتبه نخست را داریم و تولید گیاهان دارویی جزء اولویت های سرمایه گذاری محصولی در استان بوده و ثروت ساز است.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، از تولید 9590 تن انواع گیاهان دارویی در استان گیلان طی سال گذشته خبر داد و گفت: در تولید گیاه گل گاوزبان رتبه نخست را داریم و تولید گیاهان دارویی جزء اولویت های سرمایه گذاری محصولی در استان بوده و ثروت ساز است.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، از تولید 9590 تن انواع گیاهان دارویی در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: 1761 هکتار سطح زیر کشت گیاهان دارویی داریم.

وی با بیان اینکه افزایش تولید گیاهان دارویی در استان گیلان با برنامه های ترویجی و توسعه ای سازمان جهاد کشاورزی و حمایت از تولیدکنندگان، شرکت های دانش بنیان و تشکل ها در دستور کار قرار دارد، افزود: تولید گیاهان دارویی جزء اولویت های سرمایه گذاری محصولی در استان بوده و ثروت ساز است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان آب و هوا و اقلیم استان را مناسب و مساعد برای تولید انواع گیاهان دارویی دانست و گفت: این فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گیلان در قالب جهش تولید در دیمزارها و سایر روش های تولید این گ


برچسب ها: گیاهان دارویی - سازمان جهاد کشاورزی - تولید - دارویی - گیاهان - استان گیلان - گیاه
آخرین اخبار سرویس:

تولید گیاهان دارویی، ثروت ساز است

تولید گیاهان دارویی، ثروت ساز است