اگر وسیله ای در اسنپ جا گذاشتیم چه کنیم؟در قوانین تاکسی های اینترنتی در سراسر دنیا مسئولیت جاماندن وسایل در خودرو بر عهده مسافر است. - در قوانین تاکسی های اینترنتی در سراسر دنیا مسئولیت جاماندن وسایل در خودرو بر عهده مسافر است. به گزارش ایسنا، عصر ایران نوشت: اشیای جامانده در اسنپ در دو حالت شناسایی می شوند، یا کاربر مسافر پیش از کاربر راننده متوجه جاماندن وسیله خود می شود، یا کاربر راننده آن را پیدا می کند. در هر دو حالت، کاربر مسافر و راننده باید از طریق ثبت درخواست در بخش ارتباط با پشتیبانی سفر اپلیکیشن یا تماس با پشتیبانی موضوع را برای بررسی و پیگیری گزارش دهند. طبق آخرین اطلاعات پشتیبانی اسنپ در 1403، به طور میانگین روزانه 3 هزار تماس مرتبط با اشیای جامانده در مرکز تماس مشتریان ثبت شده است. بر اساس این گزارش، بیشترین اشیای جامانده در سفر شامل کیف پول، کارت عابربانک، کلید، گوشی، عینک، پول و مدارک می شود. در قوانین تاکسی های اینترنتی در سراسر دنیا مسئولیت جاماندن وسایل در خودرو بر عهده مسافر است. اسنپ نیز به کاربران خود توصیه می کند پیش از پیاده شدن از خودرو از به همراه داشتن وسایل خود مطمئن شوند. با این حال، این تاکسی اینترنتی فرایندی را برای پیگیری اشیای جامانده کاربران در خودروها در نظر گرفته است. برچسب ها: تاکسی های اینترنتی - مسافر - قوانین - راننده - اینترنتی - گزارش - تاکسی |
آخرین اخبار سرویس: |