مطالب مرتبط:
نخستین آکادمی فوتبال دانش آموزی استان اردبیل
استان بوشهر جزء 5 استان برتر اردوهای راهیان نور دانش آموزی شد
استان بوشهر جزو 5 استان برتر اردوهای راهیان نور دانش آموزی شد
راه اندازی اتاق همیاران صلح و سازش در مدارس اردبیل
رونمایی و آغاز به کار شبکه فرهنگی تلویزیون اینترنتی دانشگاه شیراز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 21:402024-07-25اجتماعي

همیاران صلح دانش آموزی استان اردبیل آغاز به کار کرد


با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل و رییس مرکز توسعه حل اختلاف، همیاران صلح دانش آموزی استان اردبیل آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل شامگاه پنجشنبه در آیین آغاز به کار و اعطای حکم دانش آموزان همیار صلح اردبیل، اظهار کرد: آموزش و پرورش یک خانواده بزرگ است که هم دانش آموزان و هم اعضای خانواده با ارکان آن در ارتباط مستقیم هستند.

کلام الله صفری با اشاره به اینکه باید از این ظرفیت بزرگ در راستای خدمت رسانی به جامعه استفاده شود، تصریح کرد: ایجاد صلح و سازش بین خانواده ها، فراهم آوردن زمینه صلح و نوعدوستی در جامعه و ارتقای فرهنگ آشتی در جامعه از اهداف راه ‎اندازی همیاران صلح دانش ‎آموزی استان اردبیل است.

وی با بیان اینکه همیاران صلح از بین دانش آموزان انتخاب شده و ارکان آنها اعطا می شود، گفت: انتظار می رود با همکاری شوراهای حل اختلاف و دادگستری اردبیل با آموزش و پرورش شاهد فعالیت های مفید این همیاران بوده و در راستای کاهش پرونده های کیفری، قضایی و خانوادگی در دادگستری گام های جدی برداشته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه آموزش و پرورش این ظرفیت را دارد که در مسیر صلح و آشتی در جامعه به ویژه در خانواده ها گام بردارد، افزود: معلمان همواره به عنوان افراد مورد و


برچسب ها: استان اردبیل - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - اردبیل - آموزش و پرورش استان - دانش آموزان - آغاز به کار
آخرین اخبار سرویس:

همیاران صلح دانش آموزی استان اردبیل آغاز به کار کرد

همیاران صلح دانش آموزی استان اردبیل آغاز به کار کرد