مطالب مرتبط:
پلیس: زائران قبل از روز اربعین به کشور بازگردند / وزیر کشور: 3 میلیون و 500 هزار زائر از ایران به عراق رفتند / مرز خسروی دائمی شد
مرز خسروی دائمی می شود/ پیش بینی تردد حدود 950هزار زائر ازاین مرز
مرز خسروی دائمی شد
مرز خسروی دائمی شد
مرز خسروی دائمی شد/ آخرین وضعیت تردد زائران ایرانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 11:352024-08-23اجتماعي

مرز خسروی دائمی شد


اسکندر مومنی، وزیر کشور در نخستین سفر استانی خود، صبح جمعه با استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی و بلافاصله راهی مرز خسروی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم؛ وزیر کشور گفت: تاکنون 3 میلیون و 500 هزار زائر از ایران به عراق رفته اند و 2 میلیون زائر به ایران بازگشته ا ند و از ز ائران می خواهیم هر چه سریعتربه کشور بازگردند.

  نشست ستاد اربعین استان کرمانشاه با حضور وزیر کشور در سالن جلسات فراجا در مرز بین المللی خسروی برگزار شد.

 در این جلسه که استاندار کرمانشاه و اعضای ستاد اربعین استان حضور داشتند، وضعیت زیرساخت های مرز بین المللی خسروی، روند تردد زائران اربعین حسینی از این مرز و آمادگی استان کرمانشاه برای میزبانی از زائران اربعین در مسیر بازگشت، بررسی و پیگیری شد.

 3 میلیون و 500 هزار زائر از ایران به عراق رفتند اسکندر مومنی وزیر کشور در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداقوت می گویم به د ست اندارکان مسئولان اربعین در استان ها و برنامه ریزی خوبی که برای این مراسم عظیم داشتند و امروز تردد در مرزها مشکلی ندارد.

 وی با بیان اینکه در مرز خسروی ترد د به خوبی در حال انجام است و طبق آمار 15 درصد ترددها از این مرز انجام شده چرا که زیرساخت ها خوب است و زائران مشکلی در تر


برچسب ها: استان کرمانشاه - استان - وزیر کشور - کرمانشاه - زائران اربعین - اربعین - ستاد اربعین
آخرین اخبار سرویس:

مرز خسروی دائمی شد

مرز خسروی دائمی شد