مطالب مرتبط:
باید به نخبگان شاهد و ایثارگر به چشم متخصصان متعهد نگاه کنیم
ضروت توجه به نخبگان شاهد و ایثارگر
ضروت توجه به نخبگان شاهد و ایثارگر
شهادت سید مقاومت، اثرگذاری حزب الله لبنان را عمیق تر می کند / استکبار برای نجات اسراییل تمام سرمایه خود را به میدان آورده است
رضا گلزار از سطح مطالعه جامعه ایرانی گله مند شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 14:302024-09-30سياسي

سهم اثرگذاری نخبگان ایثارگر در جامعه از افراد عادی بیشتر است


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سهم اثرگذاری نخبگان ایثارگر در جامعه از افراد عادی بیشتر است و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

- نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سهم اثرگذاری نخبگان ایثارگر در جامعه از افراد عادی بیشتر است و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدرمضان موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با گرامیداشت نام، یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله گفت: پرسش اصلی که امروز باید از مدعیان حقوق بشر پرسید آنکه چرا باید در قرن بیست ویکم که قرن توسعه ارتباطات و تعالی نام گرفته است شاهد اتفاقاتی باشیم که تمام آنها توسط مظاهر تمدن و در جهت خیانت، استعمار و استکبار به وقوع می پیوندد و این جای تأسف دارد.

وی افزود: جنگ های بزرگ جهان همواره ذیل نگاه دموکراسی غربی به وقوع پیوسته و آنها در قالب بهره بردن از قلب های مادی گرای خود جهان را به جان هم انداخته اند.

موسوی مقدم خطاب به جمع نخبه شاهد و ایثارگری که در این محفل حضور داشتند گفت: سهم اثرگذاری شما نخبگان در جامعه از افراد عادی بیشتر است و اگر برای انگیزه الهی و در راستای قربت پروردگار گام برداشته و کار خود را برای خدا انجام دهید شاهد ثمرات بسیار خیر خواهید بود.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - نماینده ولی فقیه - ایثارگر - بنیاد شهید - افراد عادی - ایثارگران - ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

سهم اثرگذاری نخبگان ایثارگر در جامعه از افراد عادی بیشتر است

سهم اثرگذاری نخبگان ایثارگر در جامعه از افراد عادی بیشتر است